Monday, September 12, 2011

Finn ett fel


Då var det tävlingsdags på Tennisklåpar'ns blogg. Priset är matchbollarna från finalen, se föregående blogginlägg.

Alltså! Hitta ett fel på bilden ovan. Det är något som inte stämmer. Vad är knas?

Ja, förutom att jag håller i pokalen då. Fel vinnare är inte rätt svar. Nu i efterhand kan jag tycka att det hade varit tuffare om Ulf vunnit. Enligt gravyren på pokalen vann han nämligen tävlingen redan för 39 år sedan! Han får i o f s ta hem den nästa år istället. Det blir liksom jämnare skägg då, rent jubileumsmässigt.

Jag brukar vara restriktiv med bilder på mig själv i bloggen, men i det här fallet kan jag göra en kul grej av det OCH visa mig själv med en pokal i näven.

Svaren lämnar ni i kommentatorsfältet.

Lycka till!

6 comments:

Hank of Sweden said...

Alltså, jag vill ju inte förstöra allt för tidigt så jag lämnar ett kryptiskt svar som inte så många fattar...

A P D G T

Björn said...

Instämmer. Antar att du på grund av vätan slagit av alla senor av samma varumärke som racketen du håller i på bilden. För det där är ingen hunduppfödningskompositör.

Björn said...

Förresten. Ett ytterligare fel. Singelstolpen är ett par centimeter för nära singellinjen. Fast det förra var nog det du åsyftade, så det är fortfarande mitt svar.

Kommer Hanken till lagsprinten?

Roger Nydahl said...

Utan att avslöja något så vill jag bara tillägga att jag nu hittat ett litet fel till, själv.

Vita skor - svarta strumpor, oerhört grovt etikettsbrott.

Ja, kommer Hanken till lagsprinten på det nya golvet i Tranås?

Micael Arvidsson said...

Eftersom du är högerhänt så håller du ditt tennisracket i fel hand på bilden. =)

Hank of Sweden said...

Japp, lagsprinten är såklart inbokad. Ska bli kanonkul att se hur det nya golvet är. Igår var det 5 par inbokade sa herr Gerdin. Får vi se både Klåpar´n och Björn på plats?

Bra i så fall.. Då kan vi klämma och känna lite... På tennisrelaterat material kanske bör tilläggas ;)