Tuesday, January 11, 2011

Tom timme

Lite trassel under Esyluxkvällen, missförstånd kring tider, så min motståndare dök aldrig upp. När jag förstod varthän det barkade rusade jag runt hallen för att hitta nån att slå av timmen med, utan framgång. Kändes lite snopet då jag verkligen försökt jobba upp en pepp inför matchen ikväll. Egentligen är jag gruvligt trött och misstänkt lik en zombie. Sena kvällar där grinig bebis kånkas runt sätter sina spår.

Lillkillen släppte sitt Nintendo DS för ett ögonblick och skyfflade tillbaka lite bollar, det var de tio minuter tennis som blev av.

3 comments:

AndreasLindholm said...

Hej, jag har läst dina blogginlägg om amatörtennis, VTS och Easylux och inspirerats till att skriva lite själv från mina totala nybörjarnivå.

Vill du läsa nåt om verkligt klåpiga och klumpiga insatser är du välkommen att läsa min på http://bollfokus.wordpress.com.

Är det ok om jag länkar till din blogg från min?

Roger Nydahl said...

Hej Andreas! Kul att vi blir fler på motionsnivå som vill beskriva vår tennisvärld. Såklart får du länka till bloggen. Jag länkar gärna tillbaka, ska bara lära mig hur man gör först :-)

AndreasLindholm said...

Fint, då har jag länkat till din blogg.

Fast efter att ha läst din blogg tror jag inte vi skriver om helt samma värld. Du är ju veteran på lite semiproffsnivå och jag är total nybörjare med en högst tvivelaktig talang :) Men en sak verkar vi ha gemensamt att vi är lite besatta av att försöka förbättras och ha skoj.